Fizibilite çalışmaları sonucunda tanımlanan belge türleri doğrultusunda dokümanlarınızın barkodlanarak içindeki belgelerin tek tek taranıp dijital ortama aktarılması ve indekslenmesidir.
Hukuksal süreç açısından orijinalinin saklanması zorunlu olan belgelerin dijital ortama aktarılmasıyla belge serilerinizin bütünlüğünün korunması ve gereksinim duyulan belge-bilgiye en kısa sürede erişim sağlanması, ayrıca; kurumların iç işleyişiyle ilgili olarak üretilen ancak yasal nedenlerle saklanmasına gerek olmayan belgelerin dijital ortama aktarılması ve istenirse imha edilmesi;
Dijital Arşivleme Sistemi İle...
- Belgelerinize kolay erişim, dilediğiniz gibi kullanma, kopyalama, yayınlama
- Birden fazla kullanıcının aynı anda bilgi edinmesi ve amaçları doğrultusunda kayıtları inceleyip kullanmasını sağlama
- Belgelerinizin yıpranmasını önleme
- İşgücü verimini arttırıp, maliyetleri düşürme
- Ödünç-iade sorunlarınızı azaltma
- Zaman ve yer kayıplarını önleme
- Araştırma kullanımlarına açma avantajlarına sahip olabilirsiniz...